penjejak tegar

Sunday, October 24, 2010

my new blog dah ado...

wah,.baru je kate x nak update blog kat sini kan..tp tetiba cam terajin mau update...dgn kecanggihan teknologi n kesenangan yang ado kat blogspot ni, tros aku leh bukak blog bisnes baru aku...tanpa modal (kalo ade pon kene bayar skit kat TNB n TM..hehe)..tapi tak lah besau modalnyer macam ko nak bukak kat umah kedai...

dah siap aku publish k..namo pun dah ado..tetiba je tadi kua ide nak letak namo harts to heart...sedap x???kalo x sedap pon aku tetap suka..hehe..or any suggestion??? akan dipertimbangkan...n aku bagi le upah skit..n mestilah sebijik kek..hehe

harts is came from my name..hartini..tp jadi harts sebagai penyedap sebutan.

to heart pulak maksudnye produk yang aku buat tu kualitinya adalah sebaik-baik dari hati aku untuk pelanggan-pelanggan aku...maka terhasillah harts to heart..

nanti aku update lagi...mo tido...so mau pulun2..

1 comment:

Adhia Razak said...

Wah!! So excited!! Hehe... Nanti upload gamba2 kek yang cun2 tau... Slurrrp!! dan Yummy!!! hehe.. =)