penjejak tegar

Saturday, May 28, 2011

kepenatanku sudah terbalas..


apakah tajuk entri itu??? macam tiada kaitan ok dengan apa menda yang aku nak tulis di sini..
sebenarnya memula takda hati pun nak berentri tapi tetiba datang pulak idea nak berkongsi perkara yang baik...tak taulah korang pernah tau ke tak..

sejak dua menjak ni aku macam tersuka dekat budak-budak yang kreatif berkongsi pendapat mereka melalui youtube..tak boring langsung malah ada kala nak pecah perut tengok gaya-gaya dorang..kalah cikgu syida ok!!! (siapa pernah tengok youtube cikgu syida??? kemudian bandingkan dengan youtube budak-budak ni..dorang ada kelas tersendiri!!)

mereka yang saya maksudkan adalah matluthfi90 dan iniAnwarHadi..


yang ni antara satu koleksi youtube matluthfi90..yang lain boleh cari sendiri kat youtube lah ye..


yang ini si iniAnwarHadi punya..


yang boring-boring tu boleh la layan "kebernasan pemikiran" dorang lepas ni...

p/s: kadang-kadang selesa menggunakan kata ganti nama 'aku' dan kadang-kadang 'saya'...lepas ni 'i' atau 'ana' kah???heheh


No comments: