penjejak tegar

Monday, September 5, 2011

setelah 3 tahun setengah atau 3 setengah tahun??


x kisah la mana-mana pun...samada 3 tahun setengah atau 3 setengah tahun...tp yg pastinya cinta saya n dia hanya bertahan selama itu...berpisah 2 hari sebelum aidilfitri, agak tragis bukan?nasib saya masih mampu 'berlagak macho' depan ahli keluarga. ngengeh...

alhamdulillah, saya terasa begitu lapang dada setelah berpisah. mungkin saya telah lama redha. kami dah mencuba, nampaknya banyak halangan yg tak mampu untuk kami selesaikan. jadi, inilah jalan terakhir.

dan bersyukur kami berpisah dengan cara yang baik dan masih boleh menjadi kawan..

teringat satu ayat....cinta x semestinya bersatu..walau x bersatu sebagai pasangan kekasih or pasangan hidup, masih lagi boleh bersatu sebagai sahabat...syukur...

doakan saya akan menemui pasangan hidup yg betul..saya dah malas nak bertemu dengan orang yg salah...lagipun umur dah meningkatkan..huhu

cinta yg datang dan pergi...salam~~


No comments: