penjejak tegar

Wednesday, July 29, 2009

seminggu berlalu

dah lama oh tak update..walau seminggu berlalu tapi tetap rasa lama...aku sebenarnya banyak menda nak update. tapi ia berlalu begitu saja..biarkan..

aku tak la sibuk mana, sekadar menjalani rutin hidup, kesihatan yang tidak baik, pc yang bervirus n tak service2 lagi dan sibuk mengedarkan sample kuih raya 2009 pada dealer2 tetap..wa..gaya macam bisnes besau..tapi alhamdulillah, selama 20tahun mempunyai pengalaman dalam membuat biskut raya, kami sekeluarga boleh dikatakan mendapat rezeki yang bagus. aku dari kecik woo tolong mak aku wat kuih raya..hoho

next entry aku rasa nak letak pic biskut raya mak aku kat sini..and ada sesapa yang rasa nak dapat duit raya lebih, boleh jadik dealer biskut raya kitorang..aku janjikan biskut raya kami adalah berkualiti..

erm..to cik apat, thanks 4 evry advise..aku cayang ko..

kadang-kadang kita selalu fikir yang kita tak dipeduli, tapi sebenarnya masih ramai yang sayang pada kita..

No comments: