penjejak tegar

Friday, January 1, 2010

new day...new year...

salam..

salam tahun baru..
syukur, kerna masih dipanjangkan umur..
syukur, kerna masih diberi kesempatan untuk berjuang
saya tidak mahu mencapai, mensasar target yang begitu tinggi untuk tahun ini
cukuplah saya dapat langsaikan apa yang tak tercapai tahun lepas.

moga tahun ini kebahgiaan milik saya.
moga tahun ni saya dapat menggembirakan hati semua pihak
tahun ini saya mahu lebih sopan, lebih matang dan banyak-banyak bersabar.
dan meletakkan Allah, paling utama di dalam setiap urusan hidup saya.

tahun lepas...walau begitu banyak sekali yang saya inginkan tidak saya capai,
tapi memberi saya begitu banyak pengajaran.
saya harap saya belajar dari kesilapan. tidak bertangguh kerja.lebih yakin. tidak lama bersedih.

tahun ini...tiada sasaran melibatkan material.
hanya mahu memenuhi ruang hati dengan kegembiraan, ketenangan, serta mengembirakan hati-hati yang lain. cukuplah itu.

kalian? apa kalian harapkan untuk tahun ini?
mari sama-sama capai dan menuju impian :)

No comments: