penjejak tegar

Friday, November 14, 2008

balik ey poh

esok aku balik ipoh..sebab natrah nak bertunang..natrah ni sepupu paling kamcing ngan aku selain kak lang..kak lang dah kawin last august n now turn si natrah dan aku..n natrah insyaAllah next year akan kawin..aku? herm as i said in my previous enty, bila sampai seru lah..

tp balik ipoh bukan itu je agendanya..jeng..jeng..jeng..ada agenda yg lain yg buat hati aku lg teruja n tak sabar2 nak balik ipoh..hahah

make sure rumah dalam keadaan kemas b4 travel..sebab aku bole jadi serabut bila balik tgk umah selerak..

malam ni sunyi sebab parents dah tido, penat agaknya.. adik2 bz main menatang psp...

n aku bz depan pc..hehe

banyk menda aku nak wat tp terhenti begitu saja...

ar, dah rasa cam tulis diari lak kat dalam blog..ar boring..tu sebenarnya..

eherm - hidup ku kalut

2 comments:

:: !zyan :: said...

wow! new blog here...

aku link kat blog aku eh.
Dulu blog kam pun de tp sejak aku tukar lay-out...ilang plak. Nnt la aku add blk..eheh.

Ape cite? Fad ok ke?

initrahartini said...

okeh2..dipersilakan link ke blog ko..hehe..fad ok..die tuff btul..aku tau die sedih but she hide it..