penjejak tegar

Tuesday, November 18, 2008

UFO


U - Unidentified
F - Flying
O - Object

U.F.O. .
kalau aku tgk pic ni, mmg tringat time 'aku jd seorang FANATIK UFO'..sekarang pun fanatik jugak wpun mmg takde bukti sahih yg mengatakan UFO ini wujud..tp dari kecik til dah besar panjang ni, aku still teruja nak baca pasal UFO..ingat lagi time kecik2 aku suka dok termenung kat tangga luar umah sorang2..aku pandang ke arah langit dgn harapan UFO muncul n piring terbang tu landing kat depan umah aku..pastu bila jalan2 naik keta time malam pun aku akan pandang langit nak carik UFO. ingat2 balik mmg lawak lah..fanatik betul..huhu..mybe time tu bnyk cerita2 kat tv pasal UFO kot sampai buat aku suka nak tau pasal object yg konon2 ada bukti tp sampai skrg pun still tak terbukti..
samada betul atau tak..aku still suka nak tau pasal MISTERI UFO.
eherm - suka ceritera pelik2.

No comments: