penjejak tegar

Monday, November 24, 2008

berSEMBUNYI..


buat pengetahuan..bila aku berblog..aku mahu tulis betul2 apa yg aku rasa kat dalam hati ni..tp brblog TAK SAMA mcm aku tulis diari..

kalau aku tulis diari, aku rasa aku 'sampai' apa yg aku nak luahkan..tp lainnya bila aku berblog..aku tak rasa aku betul2 punya rasa 'sampai' tu..

mmg la tak sama..diari tu bnyk soal peribadi yg aku tulis..tp blog ni aku tak bnyk sentuh soal peribadi,tetapi lebih kepada berkongsi rasa dgn manusia yg lain..

tp ada faktor lain jugak yg buat aku rasa tak 'sampai' tu..mybe org yg dah lama dalam arena blog anggap menda ni remeh..tp bukan aku yg baru setahun jagung ni...boley tak aku tnya perasaan korang yg KALI PERTAMA PUBLISH N JAJA ENTRI PERTAMA di BLOG ANDA??

Perasaan aku kali pertama publish enrty sendiri : aku malu, rasa bnyk idea nak tulis tp bila aku dah mula tulis semua ayat lintang pukang..macam kaku jer..ar membosankan..haha..n aku rasa tak selesa menulis bila org kenal aku..maksud aku bila org baca blog aku n kenal muka aku..

aku rasa disebabkan aku tampal muka aku yg kiut miut :p kat blog nih buat aku 'tak tenang' untuk menulis..

so..aku dah replace dgn smiley face. sila senyum semua :)

aku harap lepas ni tulisan aku lebih 'sampai' n lebih jujur n aku boleh luah dengan tenang..


eherm - buat sesape yg dah ter 'kenal' aku, anda beruntung..ehehe..sebab aku mungkin akan
bersembunyi lama sehingga aku betul2 rasa aku nak keluar dari tapak persembunyian aku..


No comments: