penjejak tegar

Monday, November 24, 2008

IM NOT SINGLE

ini bukan untuk membuat kenyataan...tp movie yg baru jer beberapa minit lepas yg aku tonton kat tv..I"M NOT SINGLE yg diarah oleh AHMAD IDHAM. hero si FARID KAMIL n heroin aku tak kenal..tp boleh tahan la gurl tu berlakon walau nampak kaku2 jugak..yg penting bukan asyik2 FASHA SANDA tu jer yg berlakon k..sesekali melihat wajah pelakon lain di dalam movie amat menyenangkan hati..

aku sebenarnya nak elak dari selepas bangun subuh, aku tidur balik..sebab sah2 if aku tidur balik mmg aku bangun lambat punyer..hehhe

nak bangun2 mandi..owh amat la paginyer untuk aku mandi..sejuk la..tetambah musim ujan..so aku carik initiatif lain untuk elak aku dari tido dgn menonton tv..hehe..memula tgk MHI..herm..bnyk menda berilmiah jugak yg aku dapat untuk pagi isnin nih..then dah agak2 bosan nganMHI aku bukak channel2 lain..kebetulan IM NOT SINGLE baru jer start..so aku dah lama tak tgk movie..apetah nak tgk cite cenggini kat wayang sesorang..layan kan ajer..

aku CENGENG..

buat pengetahuan..aku ni seorang yg cengeng..walau pun aku nih hanya tgk iklan pertonas (ala iklan petronas time raya kan bnyk yg sebak2 or time hari kemerdekaan)..aku boley siap rasa sebak n kekadang cengeng..ehehe..malu untuk aku mengaku, walau citer IM NOT SINGLE tu tak la best sngt tp boley la layan..aku tetap emosi tau..siap cengeng2 gitu..uhuhu..aku cengeng bukan apa la..sebab aku ni teliti skit ngan words/ skrip yg ada dalam beberapa babak yg begitu menyentuh hati..

yg aku ingat...time danny bagi surat kat maya..ada puisi yg sweet tertulis kat dalam surat tu..

'walaupun hembusan bayu itu amat menyenangkan..aku tetap pilih engkau..
walaupun masa itu berganti nyawa, aku tetap pilih engkau..'

ade lagi ayat2 puisi yg aku tak ingat..tp amat menyentuh hati wanita aku..

time farid kamil cakap kat isteri dia ' kereta itu tak berharga..tp awk lagi berharga dari kereta itu..' simple words tp menyentuh hati aku jugak..n bnyk lagi tp tak mmpu aku ingat...

kalau ada kesempatan..sila lah tgk..aku rasa selalu jer ditayangkan kat KIRANA..tp buat org2 yg tak berapa nak layan citer2 romantika di tampoi camni lebey baik jgn tgk sebab bukan kena dgn jiwa korang..tp sesekali cuba layan..herm, terasa indahnya CINTA tau..

eherm - tak kenal maka tak cinta..

No comments: