penjejak tegar

Sunday, February 15, 2009

i) penantian itu suatu penyeksaan.. ;p

ii) benarkan..kadang-kadang expresi kita selalu menipu..tidak seperti apa yg tersirat di dalam
hati..kamu tersenyum, hakikatnya siapa yang tahu rahasia hati

iii) mungkin tuhan mahu tunjukkan aku sesuatu, yang dibenci itu yang selalunya aku pilih

iv) aku mau lari..tp ada sesuatu yg menghalang..mungkin biar sampai aku benar2 lelah..dan
ketika itu aku rela apa yang ditakdirkan untukku..

v) terkesan di hati mendengar lagu apa sebenarnya nyanyian fauziah latiff..feberet artis aku
time aku skolah rendah dulu..

minggu ni seperti minggu aku ber'reunion' dengan kwn2 seuniv..apat cal aku jauh2 dari KT cakap borang klpi dah kuar..ni untuk inake khas JUNE..so sesapa yg minat mau jadik pendidik..anda dialu2kan..dan pada sesapa yg tanam strwberi cam aku pon dialu2kan untuk memohon k..aku pikir kali ni aku patut ambil peluang ini..mungkin rezeki aku disini...

kalau dapat bolehla aku pergi jauh2..huhu~ sabah/ sarawak wait 4 me!!! (woo...awl2 sudah pasang angan2 :P)

No comments: