penjejak tegar

Saturday, December 13, 2008

ceritera hari ini

aku tak mandi lagi ni..padahal nak kene besiap2 gi masjid nak akad nikah..upss kezen aku akad nikah pukul 10..ala, aku siap2 sepantas kilat je..papehal pun kene berblogging dolu :)

pastu kul 2 camtu kene iringi kezen aku ke umah pengantin pompuan..yehoo makan nasik minyak lagi..nyum2~

balik ni tak tau nak wat apa..mybe wat BUN..

buat pengetahuan aku ni pengusaha BUN yg santai2..aku wat jual..dpt la skit2 duit hasil jualan bun..

aku wat bun sardin, bun kaya, bun kacang merah, bun kelapa..

ada sesapa yang nak jadik dealer bun aku??sila bgtau aku..aku nak kembangkan bisnes aku ni..

next2 time aku letak gambar BUN2 yg aku wat ok!!! now kene mandi n bersiap ~

4 comments:

wanridzuan said...

nak bun boleh?? xbekpes lagi nie...

HooDa said...

beb bg 1 bun... aku nk rase.. nnt blh aku jual kt ambnk..tak pn mkn sndiri

Alakay said...

can share resipi Bun you tak...? camne nak wat..? interested to know.. ;-)

initrahartini said...

wanridzuan : hehe..mau bun apa??sardin, kaya??pilih2..hehe
hooda : woo, ini sudah bagus..nanti aku bagi ko try
alakay : bole..tp lambat skit yer coz skrg sy teramat bizi..sy email kan keh nnti :)