penjejak tegar

Saturday, March 7, 2009

harap ko cepat sehat ;)

kesian kat aye...die dah demam mau sejak sminggu ++.. risau gak kitorang nih..demam teruk..bila mau berdiri lama je asyik nak pitam2 je...dah pi cek darah pastu dokter cakap cam tanda2 mau kena denggi..pastu sok kene pi cek lagi..hope aye tak ape2 lah yer..die ni jarang sangat nak demam2 nih..tapi kalo skali demam mmg cegini la keadaan die..tp bagi aku teruk kot demam dia kali ni..


aye yg berbungkus..mama soh die tido kat hall sebab senang nak pantau..

Qaseh ibu..aye tak lalu makan..so mama masak spagetti kat die..tp yg dok bantai 4,5 kali kitorang yg sehat la..

mama masakkan bubur nasik gak..tp kitorang gak yg bedal jugak..hehe


doa2 lah yer aye sehat seperti dolu..amin~

2 comments:

Nem0 o0h Nem0 said...

msk kn la sup ketam utk dia..sbb ketam elok utk demam denggi..

initrahartini said...

tenkiu nemo..mmg dah masakkan n now kembali ok..