penjejak tegar

Saturday, March 28, 2009

terharu~

ESOK...mungkin adalah penentu masa depan aku...
dah lama gilosss aku tak mengetest- ngetestkan diri ni..so xtau le aku bole jawab soalan mtest tu dengan baik ke x...
doakan aku yer!!!!
tetiba cam tak bole nak tido..
muahaha...konon nak khatam buku panduan MTEST..dan taknak ngadap blog..
tapi rupenyer aku ni tetap tak makan saman..
tetap jugak nak jengok sini...siap update gitu!!!
bukan ape...mau ilangkan rasa ngantuks~
btw...aku terharu ni..
sebab ramai yang macam support aku...
huda wish kat aku..
sayang pun begitu :)
dan of coz yg lagi buat aku terharu ni sebab orang yang jauh nun di terengganu pon tak lupa mau bagi aku semangat..
siap call gitu...waaa...mau menetes ayer mata aku tau apat!!!
ko memang...kawan yang banyak beri kezutan2 dan kaseh sayang..
apakah??
owh aku sudah mengarut nih..
jom sambung study!!!
eherm - baju tak iron lagi...tempat untuk test pun aku tak sure kat mana lagi..esok subuh sepi'i aku nak bertolak dari rumah..

5 comments:

Gieyana said...

Good luck yer adikku..

:: !zyan :: said...

smg segala nye oke ye tini =)

Abdullah Sufi said...

hah!! apa macam?? dapat sekolah tamil ke madarin??

initrahartini said...

waa...tenkiu2 semua...sy mmg dah wat yg terbaikkkk..hope dpt gi intebiu la..

penchenta dosa- skolah arab da..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

hi tinie...kak pun g mtest gk ritu...soklan ntah apa2...bengang tul...but jwb l ayg tbaik kan