penjejak tegar

Sunday, March 8, 2009

meh wat BUN scara ringkas~

baru skarang aku dapat masukkan gambar2 aku wat bun..sebelum ni macam2 hal lah yg wat aku tak sempat nak update pasal bisnes bun aku..ni kire mau promote lah yer..sapa2 mau jadik dealer bun boleh contact aku yer!!!

tepung roti mesti ado yer..timbang kena tepat..hehe

mesin pon kena ada..tak larat ma mau uli banyak2 pakai tangan..mau patah tangan aku nnti..

pas mesin uli...turn aku plak uli kepada bentuk bebulat kecik..hoh nampak tak, sampai urat2 tgn nampak time aku uli..nih bakal laki tengok tak pass..yela..tgn aku tak mcm pompuan lain..halus mulus..cess tetiba~

taraaa...ni ler hasil uli2an tadi..then tunggu sampai adunan mengembang sket baru leh pegi ke step sterusnye..

hoho..tgh tunggu mendalah tu kembang..lebih baik aku mamam dulu..

haa..pastu ko leper2 kan adunan tadi cam di atas

pastu letak dalam loyang k..ni bun inti kaya n kacang

yg ni plak init sardin..

ni le ropenyer imti bun sardin yg tak masak lagi

aku dibantu oleh pembantu yg tak diupah..aye yg nak expose jugak kat sini keh..aye time ni tolong buat stolen bun..
ni le rupe si stolen bun...ntah ape2 name ntah yg dorang bagi kat bun nih..
masa untuk di bakar dalam oven yer..

pastu ni ler hasilnyer yg dah siap...

ni rope stolen bun yg dah masak k..

ni bun sardin..

lepas tu kene la packing ok..

ni ler gopenyer...tunggu untuk dijual je..

ni stolen bun..
so mau beli...sila kontek2 yer...
okeh...dah siap update...sekian..

No comments: