penjejak tegar

Sunday, January 18, 2009

aku di hari ahad..



hari ahad aku sngt pocacai..aku jadik malas nak wat apa2..kemas2 umah pun cam tak sesungguh jer..wat keja ala kadar..n slebihnya aku pon tak tau apa aku wat..

kan semalam aku gi career fair kat midvel. mmg bnyk gak la company besau2 kat pameran tu sampaikan aku pon cam fening nak redah ke satu2 booth sebabnyer ramai benau orang..aku just pegi suma booth yg ader relate ngan course aku jer esp booth bank2 ler.. aku letak resume kat ambank, cimb, rhb, eon bank, tnt, cni, public bank..bank tempat keje lama aku pon ader, tp aku lariksss..kot2 hr manager tu kenal muka aku lagi..muahahhaa..


lepas berCAREER fair harus la aku hiburkan hati n isik perut aku..punyerla aku nih nak menjalankan saranan memboikot barangan israel n as..aku pusing2 ngan adik aku carik tmpat makan selain kfc, mcD..last2 gi makan asam laksa kat jusco.. + bli kek feberet kat secret recipe..ngehngeh..pas makan gi nonton citer MAUT..ikotkan nak tgk citer bedtime stories tp cam lambat...so adik2 aku yg cam beria nak tgk citer maut tu, aku ikotkan jelah..aku bagi 2.5 bintang ajer..sebab citer 3 in 1 tp takde kesinambungan..tp ala2 menginsafkan jugak la..

yup, kadang2 kita tak sedar bila ajal kita kan??


esok aku ade lagi satu interview kat jalan ampang...doa2kan la aku yer..


n tonite seperti tahun2 yg lalu, aku akan nonton JL..n 4 org tu, i dedicate lagu abg fezal tahir COBA n SAMPAI SYURGA untuk kamu ya!!! coba2 la hayati lagu tu..hehehe


rasa2 sapa menang?? aku nak si superman tu menang..takpun elyana..tp saingan sengit jugak..ape2 pun, ini bukan pertaruhan siapa nyanyi sedap..ini pertaruhan antara karya2 komposer kita..now is 8pm..lagi sejam JL akan bermula..yer, aku mcm over excited plak..pape pun tu je hiburan yg bole wat hati tenang untuk hari ahad ku..



eherm - ayat yg sememeh..maafkan daku

No comments: