penjejak tegar

Saturday, January 24, 2009

menanti sebuah jawapan

pernah dgr lagu ini?? kalo korang bukan minat lagu dari seberang sah2 le korang tak tau lagu ni..hakikatnya mmg femes time 2,3,4 tahun lepas..time tu aku tgh study lg..mmg hari2 bole dikatakan aku dgr lagu ni..video clip pun cute..aku suke ngn cara padi menyanyikan lagu ni. plus lirik pun best n alunan melodi yg indah..

aku bukan la nak sngt cerita pasal lagu ni..tp kat umah skrg family aku dok lepak tgk tv cite UNGU VIOLET..n soundtrack movie ni plak MENANTI SEBUAH JAWABAN.. tu sebab tiba2 aku terkenangkan zaman2 dolu time aku tengah tergila bangat ngan lagu nih..


sila ke youtube untuk mendegar lagu ini..youtube x bagi aku curik utk aku letak kat entri nih :( korang klik jer kat tajuk entri aku..nanti otomatik die link tros kat lagu feberet aku ni..

Padi - Menanti Sebuah Jawaban lyrics

Aku tak bisa luluhkan hatimu
Dan aku tak bisa menyentuh cintamu
Seiring jejak kakiku bergetar
Aku tlah terpaku oleh cintamu
Menelusup hariku dengan harapan
Namun kau masih terdiam membisu

Sepenuhnya aku...ingin memelukmu
Mendekap penuh harapan...tuk mencintaimu
Setulusnya aku...akan terus menunggu
Menanti sebuah jawaban tuk memilikimu

Betapa pilunya rindu menusuk jiwaku
Semoga kau tau isi hatiku...
Dan seiring waktu yang terus berputar
Aku masih terhanyut dalam mimpiku

Aku tak bisa luluhkan hatimu
Dan aku tak bisa menyentuh cintamu

No comments: