penjejak tegar

Sunday, January 25, 2009

akulah wanita hangin..hehe

hoho..jgn salahkan aku bila aku bnyk post entri2 yg sememeh kat sini..bukan kehendak aku yg nak post suma ni..tp salahkan kebosanan yg tahap cipan melanda dalam diri aku ni..td aku spend time ngan family aku makan2 kat kajang, pekena sate kajang..setapp woo makan sate perooott..itu je la feberet aku..ingatkan lepas kua makan2 ngan famly aku, perut sure akan kenyang sekenyang kenyangnyer..n effect dari situ sure lepas balik aku akan tros bom2 n zZZzzz..tp ropa2 nyer tidak..aku tak boley tido ok!!! ape biol la aku ni..time cuti dah ada masa rehat aku taknak guna sehabis baik..time dah start niaga mula la lesu smacam..mule la aku ngadap pc..n lepak2 kat blog2 orang..n tersinggah kat blog ex seuniv merangkap kawan sekelas tapi tak brapa rapat..cam best jer nak ciplak bendalah yg dia pon ciplak dari emel..ok la tu ciplak2 ilmu n sebarkan..hehe..n menda yg aku nak tampal ni pon saja2 je aku paste kat sini..mybe ada relevan nya n maybe rekaan semata2..so baca je lah ok !!

WANITA ANGIN

Mereka ini lahir di bawah lambang ;
* Gemini (22 Mei-21 Jun),
* Libra (24 September-23 Oktober) dan
* Aquarius (21 Januari-19 Februari).

# Berterus terang, berminda aktif dan gemar mencari kepelbagaian dalam setiap aspek
kehidupan.-
yer btol2
# Berfikiran terbuka, mempunyai daya imaginasi dan inovatif, bagi mereka segalanya boleh
dicapai. -
yg last tu 70% je mewakili aku
#Bergaya, tenang dan tidak cerewet serta mempunyai keinginan semulajadi untuk
mengamalkan sikap diplomasi dan saling bekerjasama bersungguh sungguh. -
bergaya kah
aku??? tp aku mmg tenang n tak cerewet ok!!!
#Sanggup mengorbankan kehendak atau idea mereka sendiri demi mencapai keharmonian dan
mengelakkan perselisihan atau konflik.
- herm..btol2!!! (harus puji2 diri :P)
#Sentiasa gigih untuk mendapatkan cinta yang terunggul, untuk berkonfrantasi. -
yer, aku tgh
usaha infinity% untuk kearah itu.
#Kurang cenderung untuk menyampaikan perasaan sebenar yang terpendam dalam hati
mereka. -
yup..itu aku
#Dikenali dan diingati kerana sifat romantis dan manja. -
yg ni sila tnya encik S ya!! sy ni manja
n romantikaditampoi x ??? ekekeke

yer.. aku lah wanita angin..kalian wanita apa??? untuk tau lebih lanjut apa kata korang pegi je kat blog munirah ni..sebab aku malas nak tampal semua..muahahaha

No comments: