penjejak tegar

Friday, January 9, 2009

yahudi yg KEJAM!!!


















assalamualaikum..lihatlah apa yg telah mereka lakukan ke atas saudara2 kita..perlukah kita lihat sahaja??????


aku takde kuasa yg nak bwk aku gi bertempur mempertahankan nyawa rakyat2 palestin kat sana..tp kita ada kuasa untuk berdoa buat mereka dan memboikot barangan US/YAHUDI kan??


so lets check it out ape produk dorang yg patut diboikot..dgn mmbeli menda2 ni la yg sebenarnya modal besar untuk dorang boleh memiliki senjata2 canggih untuk bunuh rakyat palestin yg tak berdosa tu..silap2 negara kita pon mungkin akan terima nasib yg sama jika kita ambil mudah ttg hal2 yg berlaku disekeliling kita.apatah lagi yg melibatkan soal agama, maruah, bangsa kita sendiri..



bukan senang nak boikot, apatah bila produk tu sesuai n selalu diguna..tp aku pun akan cuba skit2 boikot produk tu suma..pic ini diambil dari kak ungku unibers..
n for more info bout israel n gaza lets visit http://www.boston.com/bigpicture/2008/12/israel_and_gaza.html





2 comments:

muadzlife said...

moh kita boikot..try pelan2...

Penchenta Dosa said...

tapi aku minum milo tarik