penjejak tegar

Wednesday, April 22, 2009

hari bahagia itu bukan untuk aku~

alamak...sesape yang terbaca last entri aku sure ingat aku bizi sebab aku nak kawen kan?? memang aku nak kawen...kalo boleh nak je cakap kat sayang... "sayang, jom kite kawen sekarang jugak.." hehe..tapi bak kata seseorang..mungkin belum sampai seru..so jangan risau..aku akan kawen..tapi lambat lagi yer..lagi pun, hooda, izyan, apat..gilo ke hapa aku kawen tak ajak korang..............

sebenarnya yang aku dok nyebok-nyebok ni hanyalah untuk perkahwinan orang lain..yang gift tu kebetulan ada orang tempah kat mama...pengantin dari taiping..so bertungkus lumus la dok membuat tempahan tu..tu sebab aku balik perak last week..so tengok jelah gamba yang aku tempek kat bawah ni ye :



kek potong, kotak untuk isi kek potong, reben

owhyer..orang ni suruh mama buat kek potong untuk gift..asal murah dan nampak cantek..so nak bagi nampak mahal..pilih la kotak warna GOLD ya..otomatik nampak mahal..dan hias skit dengan reben yang berpadanan..supaya nampak menarik..


ni antara gift yang dah hiap dihias..


tara..ni la gift yang ditempah..siap sudah..

okeh..dah lepas satu crita..ni hal bab nak carik design kek kawen tu untuk si natrah sebenarnya.. dia kezen yang sebaya dan of coz paling rapat dengan aku..so takde ape nak bagi for her special day nanti..so dia mintak tolong kalau boleh aku yang buatkan her wedding kek..ko gila ke hapa nattt..mak aku terer la menda2 camni..walau aku pon minat gak bab menconteng-conteng kek ni..tapi aku tak nak la merosakkan wedding cake orang ok!!! tapi atas permintaan natrah, aku cuba la cari design yang aku boleh buat..dan praktis dari mama untuk hiasan yang lebih baik..kalo tak, jawabnye mama la yang tolong buatkan yer!!! hehe

dan


puteh itu suci..

aku jugak yang bertanggungjawab edar sebahagian kad kawen natrah untuk family kat kl ni..her wedding card so simple tapi aku suka...

in conclusion...aku masih bujang yer kawan-kawan :p

4 comments:

m@m@yAyA said...

Nmpk nice sgt kad kawin tue,putih n suci jer..
Gift tue plak nmpk ekslusif la..
Meh ckit kek tue.....Ish xmalu tuiiii..

Gieyana said...

Cantik kad kawen tu yer..kad kawen akak ritu pon kaler putih gak!

Anonymous said...

hehehehe...salah ke? sorilah ye? tersangat advance wish congratulations tu...anyway, ctk lah combination gold and dark green...

initrahartini said...

thanks atas puji-pujian.. :)