penjejak tegar

Sunday, April 26, 2009

mahu diri ini terus dikenang~

tak siapa tidak mahu diri ini tidak dikenangkan?? mungkin kita tidak mahu glemer lebih-lebih macam artis, model, dan sesiapa yang glamour kat luar sana..tapi sedikit sebanyak mahu jugak diri ini dikenang dan dihargai..

kalau boleh..aku mahu di matanya hanya ada aku setiap masa..

teringin jugak muka ini bersepah diserata dinding bangunan diluar sana.. :p

tak pun terpampang kat newspaper disebabkan kebagusan diri..

wah..tak teragak-agak aku nak letak muka kat sini jugak..

ada sesapa yang mau potretkan wajah ini dan bagi kat aku percuma?? hahak

kompem pasni VOGUE pengsan tengok muka budak ni..perasan nak mampos..ada hati mau jadik cover girl ye~ aku peduli hapa..lalala

wa..adakah aku ni muke cam monalisa yang semua orang cam terpegun nak tengok nih??
atau dorang pon hairan camna la muka aku ada kat gallery cegini..iskh..iskh..ishk..


best ke jadi orang yang dikenali ni??? mungkin ya..dan mungkin tak..
aku?? cukup-cukup la berangan..

back to the reality ok!!!~haha

thanks to one of da blogger yang sroh surf kat web ni http://www.photofunia.com/..
dan lihatlah muka korang plak glem macam aku..hehe



No comments: