penjejak tegar

Saturday, April 25, 2009

hobi terkini

aku tengah ada hobi baru ni..tengah semangat nak habiskan peraduan mainkata..kebetulan tadi bebudak ni pegi book fair kat PWTC..tu boleh dapat tau pasal peraduan ni..bukan aku taknak pegi..aku semalam excited je nak pegi..tapi aku nih kalau tetiba datang mood sengal memang kemana-mana korang ajak pon aku malas nak ikut..lebih baik lepak rumah dan buat taik mata..tapi bukan sesaja nak buat pun..sebab ada ganjaran la yang lagi buat aku semangat..hehe..

ada 2 kategori..kategori A dan B..yang kategori A, adik aku awe tengah selesaikan..mentang-mentang la awer (aku tulis awe je name dia kat sini..tetiba dia tegur sroh aku tambah R kat mana dia..cess dasar nak glem adik aku ni)..tercabar aku nih..awer dah nak siap..tapi aku baru dapat setel half je..lagipun manaci..aku buat kategori B - untuk dewasa.. so perkataan-perkataan tu complicated la dari kategori A kan..


harap-harap kitorang menang la dalam peraduan ni..hehe walaupun 1.5k tu macam tak banyak bagi korang..tapi bagi aku huih boleh beli macam-macam daa..

No comments: