penjejak tegar

Monday, April 13, 2009

tak tahan melayan godaan :P

aku sudah kembali..ingat nak berehat lama dari berblog ni..tapi sedia maklumlah yer, namapun memang suka mencorat coret..jadi tak tertahan la kalau masuk blog ni tapi tanpa buat apa-apa..macam sengal gitu..tapi bila nak update tak tau pulak nak update apa..haha gilo~

syukur..SEMANGAT sudah kembali..nasib la aku down tak la lama..nasib jugak ada blogger-blogger yang beri support!! owh terharu~~

sebenarnya tengah aku update entri ni tetiba je ade orang sapa kat YM - guest7.. wah, tocei-tocei menyapa aku..tapi aku tak brapa nak pahe mung goyak klante yer!!! gupenyer siut...sepupu aku si iwan yang kene kan aku..cesss!!! terasa diri ini lurus bendul..tadi memang aku tengah YM ngan dia..tak sangka lak dia boleh nyamar n chat guna YM blog aku..perghhh nak kena budak nih..

tapi betul la..aku ni ada sedikit perangai lurus ni.. paling berbahaya bila aku ni yang ramah tamah suka tegur orang yang tak kenal. contoh kalau naik bas ada orang kat sebelah ke..harus la sembangkan?? takkan ko 3 jam nak membatu je.. so aku kalau situasi macam tu memang kalau orang tanya aku jawab je benda betul..padahal dalam dunia nan serba banyak kes tipu menipu ni.. sebaiknya kena elak dari membertahu perkara benar pada orang yang kita tak kenal. tapi tu la aku..selalu je dengan perangai lurus nih!!

susah tu nak ubah perangai macam tu..sebab selama ni aku pun kurang perasan aku ada perangai lurus tu..tapi harap-harap la selepas ni takkan ada kemudaratan ke atas diri aku jika perangai lurus ni terjadi lagi..amin 4 me~

No comments: