penjejak tegar

Thursday, April 9, 2009

untuk aye..


picici yang terover..macam bufday dia la plak..

- 07.04.2009 -

semalam birthday aye..
aku, mama dan abah sempat lagi singgah pegi beli kek lepas balik dari niaga..
beli cheese cake..nyum-nyum :)
saje - saje nak buat kezutan buat aye..
balik je rumah..bawak masuk kek senyap - senyap terus ke dapur tanpa pengetahuan aye..
aku pasangkan lilin kaler pink tu..
then bawak slow - slow ke depan sambil ramai - ramai nyanyi lagu besday
aye sengih - sengih je..then ucap trimas kat kitorang..
muka dia macam terharu gak..sebab semalam aku macam buat endah tak endah je kat dia..
kekonon macam on her day takkan ade apa - apa la untuk dia..

aye..dia adik paling rapat dengan aku..
mungkin sebab jarak umur kami hanyalah 2 tahun..
so memang kami selalu kongsi cerita..

aye..aku syukur ko jadi adik aku (aku tau ko pun syukur aku jadik kakak ko kan?? hehe)
memang pun..selezer - lezer mulut minah ni tapi hati baik..
banyak susah, senang, nangis, tawa kita- kita je rasa
tapi suatu hari nanti pasti kita akan bawa haluan hidup masing- masing
cuma aku harap kita akan cuba kekalkan keakraban kita..

aye..
aku sayang ko..


1 comment: